Tradycyjne modele promocji w dzisiejszym świecie nie zdają egzaminu. Widzimy w internecie bardzo w bardzo wielu przypadkach zdjęcia, które w prześmiewczy sposób pokazują przedsiębiorców, którzy próbują promować swój produkt. Tradycyjne metody połączone z nieumiejętnością ichniejszym przeznaczenia dają opłakane skutki.

Wszyscy z niechęcią bierzemy rozdawane ulotki na ulicy po czym wyrzucamy je do kosza, nawet na nie nie spoglądając. Wszyscy także narzekamy na reklamy telewizyjne, które są nieciekawe, a dla wielu zbyt oderwane od rzeczywistości. Gdy pojawia się jednakże coś ciekawego, coś gdy konsument dostaje pewną wartość dodaną od przedsiębiorcy, jesteśmy w stanie rozważyć zakup. Wszystko rozbija się o to, czy reklama jest znakomita. 
Ludzie nie doceniają reklam. Uważają, że sami całkiem dobrze wiedzą co jest im potrzebne. I bardzo w ogromnej liczbie przypadków tak jest. Reklama ma możliwość pełnić funkcję informacyjną, lecz nie wmawiać konsumentowi, że konkretny produkt jest mu niezbędny. Szafowanie takimi twierdzeniami ma możliwość klienta odstraszać. Marketing powinna być także subtelna. Jeżeli już będzie atakowała człowieka na każdym kroku i nie będzie można jej uniknąć- nie będzie spełniała swojej funkcji. Będzie odbierana jako coś uciążliwego, a nie wartego wątpliwości. Warto o tym pamiętać. Reklama powinna być też przyjazna dla klienta. Posiadać przyjazną i zachęcającą formę, nie być suchymi informacjami, bowiem człowiek uzna, że jeżeli chciałby posiadać suche informacje, z łatwością znalazłby je w internecie. Polecam także skupić się na pewnej grupie docelowej, ponieważ to, co dla jednych będzie atrakcyjne, dla innych będzie w całości niezrozumiałe, a nawet odstraszające. 
Więcej informacji: https://cudneartykuly.wordpress.com.